חברת QAS נבחרה כספקית שירותי הקרקע החדשה של 'ארקיע' בנתב"ג
חברת התעופה 'ארקיע' הכריזה על הסכם חדש: QAS תספק שירותי קרקע בנמל התעופה בן-גוריון בהיקף של 10 מיליון דולר בשנה
חברת התעופה 'ארקיע', אחת מחברות התעופה הוותיקות והמובילות בישראל, הודיעה כי חברת QAS (Quality Airport Services) נבחרה כספקית שירותי הקרקע החדשה שלה בנמל התעופה בן-גוריון (נתב"ג). ההסכם, שנחתם לאחר מכרז רחב היקף, תקף למשך שלוש שנים ומוערך בכ-10 מיליון דולר לשנה.
המהלך מסמל פרידה משבע שנות שיתוף פעולה עם חברת 'ארוהנדלינג', שסיפקה עד כה את שירותי הקרקע של 'ארקיע' בנמל. לדברי עוז ברלוביץ', מנכ"ל 'ארקיע', מדובר בצעד אסטרטגי לשיפור רמת השירות והבטיחות לנוסעים כחלק מתוכנית החברה לשנת 2025.
אסטרטגיה חדשה להבטחת איכות השירות והבטיחות
במסגרת ההסכם החדש, חברת QAS תטפל בכל השירותים הקרקעיים של 'ארקיע', כולל טיפול במטענים, תפעול טיסות, שירותי נוסעים ושירותים נוספים הנדרשים לפעילות השוטפת בנמל התעופה. החברה ידועה ברמת השירות הגבוהה שלה ובהתאמת השירותים לצורכי הלקוחות, תוך הקפדה על תקנים בינלאומיים מחמירים.
לדברי עוז ברלוביץ', ההחלטה לעבור ל-QAS מבוססת על רצון להבטיח דיוק תפעולי ושיפור חווית הלקוח: "אנו מודים לחברת ארוהנדלינג, לבעלים אלי דהאן ולמנכ"ל אוריה דאהן, על שבע שנות שיתוף פעולה פוריות, שהתאפיינו בהתמודדות עם אתגרים כבדי משקל כמו תקופת הקורונה ומבצע 'חרבות ברזל'. ההסכם החדש עם QAS מהווה חלק מהתוכנית האסטרטגית של ארקיע לשנת 2025, בה חרטנו על דגלנו את השמירה על רמת דיוק מבצעי גבוהה ורמת שירות מצוינת לנוסעים בנתב"ג וברחבי העולם."
הצהרת QAS: מחויבות להצלחה משותפת
ניר גור, סמנכ"ל הכספים של QAS, הביע את גאוות החברה על הבחירה בה כשותפה מרכזית של 'ארקיע': "הנהלת ועובדי QAS שמחים וגאים על בחירתה של ארקיע לחזור ולקבל את שירותי הקרקע מחברתנו. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בין החברות, במיוחד בתקופה מאתגרת זו, יוביל להצלחה משותפת תוך הקפדה על רמות שירות ובטיחות גבוהות לנוסעי ארקיע."
על חברת QAS
חברת QAS נוסדה בשנת 1996 כמיזם משותף בין חברת Swissport הבינלאומית לחברת 'כנפיים' הישראלית, ומאז הפכה למובילה בשוק שירותי הקרקע בישראל. נכון לשנת 2023, QAS היא החברה הגדולה מבין שלוש החברות המספקות שירותי קרקע בנמל התעופה בן-גוריון. החברה עומדת בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר ומספקת שירותים באיכות גבוהה 24/7, תוך התאמה לדרישות הייחודיות של לקוחותיה.
המשמעות הכלכלית והאסטרטגית של ההסכם
ההסכם החדש מביא לידי ביטוי שינוי משמעותי בתהליכי העבודה של 'ארקיע' והוא צפוי להשפיע על חווית הנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון. המהלך משתלב בתחרות הגוברת בשוק התעופה הישראלי, בו חברות התעופה מתמודדות עם צורך מתמיד לשיפור רמות השירות והתפעול.
היקף ההשקעה של 10 מיליון דולר לשנה מעיד על חשיבות המהלך ועל המחויבות של 'ארקיע' לשמירה על מעמדה כחברה המובילה בשוק. בעידן של התפתחויות טכנולוגיות ושינויים תכופים בתעשיית התעופה, ההסכם החדש עשוי להוות נקודת מפנה עבור החברה.