הודעת הביטוח הלאומי:
בעקבות הודעת הביטוח הלאומי, קווי הטלפון והשירות האישי של הביטוח הלאומי אינם זמינים בעקבות תקלה טכנית. התקלה גורמת לשיבושים בקבלת שירותים עבור אזרחים הזקוקים למידע ועדכונים על ענייניהם האישיים מול המוסד לביטוח הלאומי. ההודעה שהתקבלה מגורמים במוסד קובעת כי מדובר בתקלה תשתיתית ולא במתקפת סייבר, דבר המעיד על פגיעה טכנית ולא מכוונת.
תקלות תשתית עשויות להתרחש בכל ארגון ציבורי, אך כאשר מדובר בגוף מרכזי כמו הביטוח הלאומי, השפעת התקלה על הציבור היא גדולה ומשמעותית. השיבושים במערכת עשויים לפגוע באזרחים תלויים במיוחד בשירותים כמו קבלת קצבאות, תיאום ביטוחים, ומתן עדכונים חשובים. התלות הטכנולוגית ההולכת וגדלה של שירותים ציבוריים מעלה את השאלה על יעילות ויציבות המערכות האלקטרוניות, במיוחד כאשר מערכות אלו מהוות את החזית המרכזית לשירות מול הציבור.
מהביטוח לאומי נמסר "אנו עובדים כעת על תיקון התקלה ונעדכן באופן שוטף ברשתות החברתיות ברגע שהמוקדים יחזרו לפעילות."