חברת Waze משיקה יוזמה לעידוד תרומות לבנק המזון בשיתוף לקט ישראל

יוזמה חדשה תסייע בהגברת מודעות והסעת תרומות חיוניות למרכזי איסוף מזון בישראל וברחבי העולם.

צילום: יח"צ

בעקבות משבר מגפת הקורונה, בנקי המזון ומרכזי האיסוף ברחבי העולם ובישראל פועלים במטרה לטפל בחוסר הביטחון התזונתי המתגבר. בתקופת החגים הקרובה בארץ ובעולם, Waze, הפלטפורמה שמחברת קהילות על ומחוץ לכביש, תחל ביוזמה חדשה שתסייע בהסעת תרומות מזון חיוניות באמצעות שותפות עם לקט ישראל ו- FoodBanking Network, רשת עולמית של בנקים בתחום המזון שמשימתה "להזין את רעבי העולם באמצעות איחוד וקידום בנקי מזון". הרשת תומכת בבנקי מזון ב- 44 מדינות ברחבי העולם שמשרתים מעל ל 17 מיליון איש.

החל מהשבוע, משתמשי Waze בישראל, ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, גואטמלה, מקסיקו וסינגפור יוכלו לראות סיכות כחולות על גבי מפת Waze המפנות אותם למרכזי איסוף סמוכים הזקוקים לתרומות. מידע זה יעזור למשתמשי Waze ברחבי הארץ לנווט בקלות למרכזים (לקט ישראל) ולתרום פריטים או כספים נדרשים, מיקום הסיכות על המפה ישפר את המודעות לצרכים קריטיים ולחשוף את המשתמשים למידע נוסף במטרה לסייע במתן מענה לצרכים קריטיים למשפחות הנאבקות בחוסר ביטחון תזונתי.

משתמשי Waze בשווקים המשתתפים יכולים לנווט למרכזי המזון המקומיים ולמצוא מידע נוסף על ידי חיפוש סיכה כחולה מיוחדת על גבי המפה – יד המחזיקה כיכר לחם – או על ידי חיפוש ישיר.

למידע נוסף על האופן שבו Waze פועלת ומשפיעה בכבישים ומחוצה להם.

אודות Waze
חברת Waze מפגישה בין אנשים וטכנולוגיה כדי לפתור אתגרי התחבורה. זו פלטפורמה המאפשרת לקהילות לתרום נתוני דרך, לערוך את מפות Waze ולנסוע בקארפול כדי לשפר את הדרך בה אנו מתניידים ברחבי העולם. הודות לקהילות המקומיות, Waze מסוגלת לשתף פעולה עם עיריות ורשויות תחבורה כדי להפחית את התנועה ואת העומס בכבישים באמצעות מינוף התשתיות הקיימות תוך השפעה על תכנון העיר.

אודות רשת FoodBanking העולמית
רשת FoodBanking העולמית (GFN) היא ארגון בינלאומי ללא כוונת רווח המזין את רעבי העולם באמצעות איחוד וקידום בנקי מזון ביותר מ -40 מדינות. GFN מתמקדת במאבק ברעב ובמניעת בזבוז מזון על ידי מתן מומחיות, הכוונת משאבים, שיתוף ידע ופיתוח קשרים המגבירים את היעילות, מבטיחים את בטיחות המזון ומגיעים לאנשים רבים יותר המתמודדים עם רעב. בשנה שעברה חילצו בנקי המזון החברים ב GFN מעל ל 900 מיליון קילוגרמים של מוצרי מזון ומכולת והפנו אותם כדי להאכיל 16.9 מיליון אנשים באמצעות רשת של יותר מ -56,000 שירותים חברתיים וארגונים קהילתיים.

דילוג לתוכן