30 שנה ליום ההילולה של הרבי – הזמנה לביקור באוהל הקדוש

ביום ג' בתמוז, אנו מציינים את יום ההילולה של הרבי מלובביץ', דמות מרכזית ומשמעותית בהיסטוריה היהודית המודרנית

הרבי, רבי מנחם מנדל שניאורסון, היה אדם יוצא דופן שאהב כל יהודי באשר הוא, וראה את תפקידו לדאוג לכל יהודי בכל פינה בעולם, גם באזורים הנידחים ביותר.

 אהבת ישראל

הרבי מלובביץ' התאפיין באהבת ישראל עמוקה ובמחויבות חסרת פשרות לכל יהודי, לא משנה מי הוא ומה מצבו. הוא שלח שליחים לכל רחבי תבל כדי לוודא שכל יהודי יזכה לעזרה בגשמיות או ברוחניות, לחיבור לקהילה יהודית, לתורה ולמצוות. השליחים הללו פועלים באמונה ובמסירות, מביאים את אור היהדות לכל פינה נידחת בעולם ומחברים יהודים לצור מחצבתם.

סיפורי ניסים וישועות

במהלך חייו, הרבי מלובביץ' חווה וקידם אלפי סיפורי ניסים וישועות שקרו לאנשים מכל קצוות החברה. האנשים שפנו לרבי לעזרה זכו לעיתים קרובות לישועות וניסים מופלאים, מברכות לפרנסה ובריאות ועד פתרון בעיות משפחתיות ואישיות.

הזמנה לביקור ולהתפלל

ביום מיוחד זה, יום ג' בתמוז, יש עניין מיוחד להגיע ולהתפלל באוהל של הרבי שנמצא בקווינס, ניו יורק. כתובתו המדויקת של האוהל היא: 226-20 Francis Lewis Boulevard, Cambria Heights, NY 11411. האוהל מהווה מקום קדוש ורוחני שבו ניתן להתחבר לרוח הגדולה של הרבי ולבקש ברכות וישועות.

משאלתו של הרבי מלובביץ' ואליה הקדיש את חייו  – להביא גאולה כללית ופרטית לכל יהודי. הוא חתר ללא לאות להביא טוב ושפע לעולם כולו ולהאיר אותו באור התורה והמצוות. רצונו הוא לראות את העולם מתמלא בטוב, באהבה ובשלום.

ביום הילולתו של הרבי, אנו מזמינים את כל מי שיכול להגיע לאוהל שבקווינס כדי להתפלל, להתבונן ולהתחבר לרוחו הגדולה של הרבי מלובביץ'. יחד, נוכל להמשיך ולהגשים את חזונו להביא גאולה לעולם ולהאיר אותו באור של טוב ואהבה.

המוני חסידים פוקדים את ציונו של הרבי מלובביץ' באוהל ביום ג' תמוז קרדיט: אודי דוד בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן