קרוקס בישראל – חנות הדגל הראשונה נפתחת בדיזנגוף סנטר תל אביב

קרוקס פותחים חנות דגל ראשונה בישראל

לאחר ששב בגדול וכבש את פסגת האופנה העולמית, המותג קרוקס פותח רשת חנויות בישראל. חנות הדגל הראשונה נפתחת בהשקעה של כמיליון שקלים ותציע מגוון רחב של דגמים, עיצובים ייחודיים ושיתופי פעולה בלעדיים.

חנויות הקונספט של קרוקס בישראל יהיו נאמנות לעיצוב חנויות הדגל של המותג ברחבי העולם, עם עיצוב שנוצר והובא ישירות מאירופה, המקנה לחנות מראה ייחודי ומרשים.

החנות הראשונה נפתחה בדיזנגוף סנטר תל אביב ומשתרעת על פני כ-70 מ"ר. המבקרים בחנות החדשה יוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים קלאסיים אהובים, ביניהם כפכפי קרוקס קלאסיים, דגמי פלטפורמה טרנדיים כמו המגה קראש ובאבל, וצבעים חדשים ומרעננים של קטגוריית אקו הפופולרית.

בנוסף לדגמים הקלאסיים, תציע החנות שיתופי פעולה בלעדיים ומיוחדים עם מותגי ענק כמו דיסני, לייקרס, ספידי מקווין, הלו קיטי, פרידה קאלו וברבי. בחנות גם יוכלו להיכנס שיתופי פעולה עתידיים באופן בלעדי. המבקרים ימצאו גם מגוון של ג'יביטים בצורת כוורת ענקית, אותם קישוטים ייחודיים וצבעוניים שאפשר לחבר לחורי הנעליים ולהפוך את הקרוקס שלכם לאישיים ומיוחדים.

רן אשכנזי, משנה למנכ"ל רשת WESHOES, ציין: "אנו נרגשים להביא את קרוקס לישראל עם חנות דגל חדשה בדיזנגוף סנטר תל אביב. עד כה מכרנו את המותג המצליח קרוקס דרך הרשת הקמעונאית שלנו WeShoes אשר מונה מעל 90 סניפים ובמאות נקודות מכירה נוספות. ישראל הייתה המפיצה הראשונה בעולם של קרוקס והיא מהווה נתח מכירות מרשים. יש לנו כאן שוק אופנתי ותוסס, ואנו מאמינים שהלקוחות הישראלים יאהבו את המגוון הרחב שלנו שיהיה בחנויות קרוקס, כמו גם את שיתופי הפעולה הייחודיים עם מותגים בינלאומיים אהובים."

עוד הוסיף אשכנזי: "אנו רואים בישראל שוק צמיחה משמעותי עבור קרוקס, ואנו מחויבים לספק ללקוחות הישראלים את חווית הקנייה הטובה ביותר. אנו מתכננים לפתוח חנויות נוספות בישראל בשנים הקרובות ולהרחיב את המותג ברחבי הארץ."

צילום : זאביק דרור

תגובה אחת

  1. התכוונתם שהחזירו את קרוקס לישראל כי כבר היו להם חנויות פה לפני הפשיטת רגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן