הכנסת ספר תורה בחזית: אירוע של שמחה טהורה עם דמעות של התרגשות

הכנסת ספר תורה בבסיס אוגדת עזה: אירוע של שמחה, אהבה וחיבור

אתמול נערך אירוע מרגש וייחודי בבסיס אוגדת עזה: הכנסת ספר תורה לזכות החיילים, ביוזמת בית חבד פרקלנד יחד עם בית חבד מסלול שסמוך לעטוף עזה. האירוע התקיים באווירה של שמחה גדולה, אהבה ענקית וחיבור אמיתי לחיילים המשרתים בגזרה. הכל התחיל בשמחת תורה, כשבבית חב"ד במושב 'מסלול' נשמעו יריות ו-RPG, והשליחים והקהילה הבינו שהם חלק בלתי נפרד מהמערכה. כתוצאה מכך, הם החליטו לפעול ולתמוך בחיילים בדרכים שונות – אם זה בהנחת תפילין, ואם זה בחלוקה של ציוד ואוכל לשבת.

שלושה ימים לאחר אירועי 7.10 הגיעה למושב ולבית חב"ד קבוצה של יהודים מפלורידה מטעם בית חב"ד פרקלנד, עם רצון עז לכתוב ספר תורה יחד עם החיילים. יחד עם שליחי חב"ד, הם התחילו את כתיבת הספר בבסיס חיילי אוגדת עזה, חמישה ימים לאחר 7.10. המפקד וסגן מפקד אוגדת עזה, יחד עם רבים מהחיילים, השתתפו ברישום אותיות בספר התורה. הספר עבר דרך בסיסים רבים בגזרת עוטף עזה, וכך זכו חיילים רבים לרשום אותיות בספר. בנוסף, החיילים נרשמו לספר תורה הכללי שהרבי מליובאוויטש ביקש שכל החיילים יהיו רשומים אליו.

קבוצת היהודים מפלורידה חזרה לארץ שש פעמים, כל חודש וחצי, על מנת לתמוך ולעזור לחיילים. גם בהליך כתיבת ספר התורה.

אתמול, האירוע הגיע לשיאו בהכנסת ספר התורה בבסיס אוגדת עזה. השמחה הייתה גדולה, האהבה הייתה ניכרת בכל פינה והחיבור לחיילים היה מוחשי ביותר. אירוע זה אינו רק ציון דרך מרגש עבור החיילים ובית חב"ד, אלא גם דוגמה מרגשת לכוחה של אחדות וקהילה בעיתות משבר, ולרוח הבלתי נשברת של העם היהודי.

קרדיט: בית חב"ד מסלול
קוראים בספר היום בבסיס. קרדיט: בית חב"ד מסלול.
קרדיט: בית חב"ד מסלול.
קרדיט: בית חב"ד מסלול
קרדיט: בית חב"ד מסלול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן