בעיריית תל אביב נפרדים בכאב מפנחס כהן: "כולנו נרגיש בחסרונו"

פרידה והוקרה: עיריית תל אביב נפרדת מפנחס כהן

בוקר חם ומרגש התקיים היום בשכונת נחלת יצחק בתל אביב-יפו, במסגרת מפגש הוקרה ופרידה לפנחס כהן, מנקה הרחובות המוערך שפורש לגמלאות אחרי שהקדיש לעיריית תל אביב-יפו למעלה מ-30 שנה, בהם שירת כ-7 שנים בשכונת נחלת יצחק.

התושבים תיארו אותו כאיש שמאיר פנים בכל בוקר לכל מי שחלף בדרכו. נחמה גולדווסר, אחת מתושבות השכונה, הודתה בטקס הפרידה: "הייתה לנו הזכות להתכנס הבוקר לומר לו תודה ולאחל לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך בבריאות טובה. אנחנו מעריכים ומוקירים את כל אלה שעושים לנו שגרה מצוינת"

"הגיע לעבודה בחריצות ונעימות"

אלי ז'אן, מנהל תחנת יגאל אלון באגף התברואה בעיריית תל אביב-יפו, סיפר באירוע: "פנחס הגיע יום יום בחמש בבוקר לעבודה בחריצות ונעימות. הוא שמר על קשר הדוק עם התושבים, גם בעת המלחמה וגם בזמן מגפת הקורונה ודאג לתת תחושה טובה לתושבים והתושבות ולהראות שהעירייה דואגת לניקיון השכונה.

כולנו נרגיש בחסרונו". ברכות רבות לפנחס כהן בפרישתו, ותחושת הכרת טוב לעיריית תל אביב-יפו על שמירתה על ניקיון ותחושת ביטחון ברחובות העיר.

בערים רבות ברחבי העולם, אנו נוטים לקחת כמובן מאליו את ניקיון הרחובות. אנו צועדים על מדרכות נקיות, נהנים מכיכרות ירוקות ופארקים מטופחים, מבלי לחשוב על האנשים שעומדים מאחורי המאמץ הזה.

מנקי הרחובות, גברים ונשים שעבודתם אינה זוהרת אך חיונית, הם אלו שמבטיחים לנו סביבה נעימה, בריאה ובטוחה לחיות בה. עבודתם קשה, פיזית ומלאת אתגרים, וכל זאת תוך חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים, לכלוך ואבק, ולעתים גם ליחס מזלזל מצד חלק מהציבור.

חשוב לזכור כי מנקי הרחובות אינם רק פועלים פשוטים, אלא גיבורים שקטים של עירנו. הם אלו שדואגים לנקות את הפסולת שאנו מייצרים, לשמור על הסביבה נקייה ומטופחת ולשמור על בריאות הציבור.

עבודתם חשובה לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם מבחינה בריאותית. הצטברות של לכלוך ופסולת ברחובות עלולה להוביל להתפתחות מזיקים ומחלות, ועל כן תרומתם של מנקי הרחובות לבריאות הציבור היא משמעותית.

מנקי הרחובות ראויים להערכה רבה יותר. עבודתם חשובה, קשה וראויה להערכה. הגיע הזמן להכיר בכך, ולהפוך את עירנו למקום מכבד יותר עבור אלו שדואגים לניקיון הרחובות שלנו

קרדיט תמונה: נחמה גולדווסר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן