הזמר האהוב 'אדם' נפטר הלילה – זה מה שביקש שיפורסם לאחר פטירתו

המרכז הרפואי ת״א איכילוב מודיע בצער על פטירתו של הזמר והשחקן אדם

המרכז הרפואי תל אביב איכילוב פרסם הבוקר הודעה בה נכתב כי המרכז " מביע בצער עמוק את פטירתו של הזמר והשחקן אדם, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בית הרפואה משתתף בצער המשפחה ומתאבל יחד עמה".

חיים כהן, המכונה בשם הבמה 'אדם' נפטר הלילה במרכז הרפואי איכילוב לאחר מאבק ממושך של חודשים רבים במחלת הסרטן. את הקריירה באומניות הבמה החל לאחר שירותו הצבאי והזינוק הראשון עבורו היה כשהופיע כאחד מזמרי הליווי בשיר של יזהר כהן 'עולה עולה' שייצג את ישראל באירוויזיון.

לאחר מכן עבר לצרפת ושם השתמש בשם הבמה 'כריס לייף' אולם לבסוף חזר לישראל וביצע שיר מתורגם לשירו באנגלית "No More Light" תחת השם 'אין מוצא' שהפך תוך זמן קצר ללהיט השגור בפיהם של רבים ברחבי הארץ ששרו את השיר בזמנים של כיף כמעט בכל הזדמנות..

הזמר אדם נפטר והשאיר מילות פרידה שביקש לפרסם לאחר פטירתו

אדם, בן 64 במותו, הותיר אחריו מילות פרידה אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו. קרוביו הביאו את דבריו כפי שביקש: ״אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ 🙂 רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה.

נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב❤️״.

 

הזמר אדם נפטר, צילום ארכיון: ליאור צור, דוברות איכילוב
הזמר אדם נפטר, צילום ארכיון: ליאור צור, דוברות איכילוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן