מסעדות בפארק המדע – הבילוי הבא שלכם

מסעדות בפארק המדע

בשנים האחרונות אנחנו ממש רואים איך רחובות הולכת ומפתחת. המעבר האינטנסיבי של תושבים חדשים לאיזור השפלה, מביא את רחובות לאיזו תנופה אדירה של בניה והתפתחות. מה שכמובן משפיע על האופן בו התושבים המקומיים נהנים לבלות. בשנים האחרונות בעיקר אפשר לראות איך פארק המדע הולך ומשתנה. מה שהתחיל בתור הגרעין ההסטורי של המושבה אשר הוקמה בימי העליה הראשונה אי שם במאה התשע עשרה, הפך לכמו מדרחוב תוסס, מלא פארקים חדשים, מוזיאונים, מסעדות ומה לא. אם אתם מחפשים מקום לצאת אליו עם הילדים או אפילו לבלות בו בשעות הערב, אנחנו כאן כדי לספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

כמה מילים על מכון ויצמן

אז כדי שבכלל נוכל לדבר על פארק המדע ברחובות ,אנחנו צריכים לחזור אחורה במנהרת הזמן ולהכיר את חיים ויצמן. רבים מכירים אותו בתור הנשיא הראשון של מדינת היהודים. אבל עוד לפני כן מדובר היה על מדען בעל שם עולמי. מי שהפך למדינאי מוכשר במרוצת השנים ואפילו שיחק בתפקיד מרכזי, על מנת שהבריטים יכירו בארץ ישראל בתור בית לאומי לעם היהודי, מה שאנחנו מכירים בתור הכרזת בלפור המפורסמת. במרוצת השנים, הקים חיים ויצמן את מכון ויצמן. המכון הוקם במקור בשנת 1934 ונקרא מכון דניאל זיף. אבל לאחר מותו של חיים ויצמן, הוסב שם המכון ונקרא על שמו. עם השנים, הוקמו בסמוך למכון גם בית ספר לחקלאות ולאגרונומיה. כיום, מי שרוצה ללמוד על גידול של מזון וכדומה, לומד זאת ברחובות. במקום כמובן אפשר למצוא את מאיץ החלקיקים הידוע וגם את ביתו של נשיא מדינת ישראל לשעבר. אשר הפך ברבות השנים למוזיאון בו מבקרים אינספור תלמידים בכל שנה.

הפארק שופץ והפך למרחב מקסים ופסטורלי

תושבי רחובות מכירים היטב את האיזור. הפארק רחב הידיים מלא בגינות שעשועים, מקומות לישיבה, מזרקות רחבות ידיים וכן הלאה. אין ספק כי העירייה משקיעה לא מעט משאבים כדי להפוך את החיים של התושבים הרבה יותר נעימים ונוחים. כך שהיום, גם לתושבי רחובות יש לאן לצאת בשעות אחרי הצהריים והערב.

מחפשים מסעדה נפלאה בפארק המדע?

אז באמת אם אתם מחפשים מסעדות ברחובות, הרי שאין כמו מסעדה טובה כדי לחתום ערב כיף וממלא. מסעדת ספרה היא מסעדת שף. הרעיון של המסעדה הוא להשתמש בירקות ופירות עונתיים ובתוצרת חקלאית טריה, מהמיטב שיש לחקלאות הישראלית להציע. השף בני מדר ,השף המוביל של מסעדת ספרה כמו מגדיר את המסעדנות הכשרה מחדש. המטרה היא לא להחסיר מהטועם דבר ועם זאת, לשמור על ההלכה היהודית. כיוון שאנחנו יודעים כי אחוזים גדולים מהאוכלוסייה בארץ מקפידים על חוקי הכשרות ולא מגיע להם ליהנות מפחות מאשר הטוב ביותר. הביקור במסעדה מעניק חוויה הוליסטית. העיצוב של המקום, ההקפדה על הטעמים המדויקים, עיצוב הצלחת וכן הלאה. כל הפרטים הקטנים הללו הופכים את הביקור במסעדה לחוויה חד פעמית.

כמובן, תוכלו להשכיר במקום חדר VIP מיוחד לאירוע  או אפילו לסגור את המסעדה לאירוע שלכם. השף קונדיטור תמיר חלפון לא ישאיר אתכם בתום הארוחה ללא קינוח. בסוף הארוחה תוכלו ליהנות ממנות אשר ממש מרגיש כאילו נלקחו מגלריה לאומנות.

זה הזמן לצאת לבלות

המציאות הישראלית לא פשוטה. את זה כולנו יודעים. מכאן שאנחנו מבינים כי זה הזמן שלנו לצאת לבלות כל עוד אנחנו יכולים. מגיע לכל אחד מאיתנו רגע של טוב. רגע בו אנחנו יכולים פשוט לשכוח לכמה שעות מהצרות. ארוחה במסעדת ספרה זה בדיוק המקום בו נוכל לקבל כמה שעות כאלו של נחת רוח וטיפה חופש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן