מהבוקר בדרך לחשבונות הבנק: מענקים לעשרות אלפי ישראלים עד ₪5,808

שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד

הבוקר זה קורה, לאחר ציפיה ארוכה, על פי ההערכות מאות אלפי ישראלים מקבלים היום מענקים ישירות לחשבונות הבנק על סך של עד ₪5,808.

במסגרת סדרת הכתבות על המענקים וההטבות לתושבי ישראל אנחנו מביאים בפניכם היום מידע שליקטנו עבור קהל הקוראים בנוגע למענקים שמועברים החל מהבוקר לחשבונות הבנק של עשרות אלפי ישראלים, במידה ולא ראיתם היום את הכסף בחשבון, כדאי להמתין ימים ספורים וייתכן שתראו אותו לאחר שההעברה לחשבון תיקלט בחשבון הבנק שלכם.

עשרות אלפים יקבלו את המענק: "פועלים לשפר את הדברים שיתרמו ולו במעט לחיזוק הרוח"

מענקים לעשרות אלפי ישראלים - אילוסטרציה: שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד
מענקים לעשרות אלפי ישראלים – אילוסטרציה: שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד

באגרת שיצאה היום מראש אכ"א הוא כתב: " משרתי ומשרתות המילואים, אנו מצויים בעיצומה של מלחמת 'חרבות ברזל'. מלחמה על הבית, על להיות עם חופשי בארצנו. למעלה ממאתיים ימים חלפו והרוח אינה שוככת – עשרות אלפי משרתים משרתות במילואים, משפחות מגויסות בעורף, גדודים וחטיבות שחוזרים שוב
ללחימה בכוחות מחודשים ובשורות מלאות, מפקדות שמלאות בכל טוב הארץ הזו, אנשי מילואים שמתדפקים על הדלתות וקוראים – ״הנני שלחני״.

אתם כאן במלוא כוחכם, ממלאים את ליבנו גאווה וענווה. מצידנו, היתה זו ועודנה חובה נעימה וזכות גדולה להתמודד עם האתגרים הייחודיים הנוגעים לשירות מילואים כה משמעותי, רחב היקף וממושך. אנו עושים ומשפרים כל הזמן בכל הקשור לטיפול במשרתים, למענה לבית ולמשפחה, לתמיכה בבעלי העסקים ובסטודנטים, למציאת פתרונות ייחודיים.

אנו פועלים לשפר את הדברים שיתרמו, ולו במעט, לחיזוק הרוח שאתם מביאים עמכם. בימים הקרובים, בצד שלל המענים הפרטניים הניתנים במרכז הלאומי למשרתי המילואים, אירועי המשפחות לחג הפסח והעיבודים המנטליים של חוויות הלחימה, נבצע גם את תשלום התגמול השנתי, שהוא כולו הוקרה, למשרתים ולמפקדים, כל אחד עפ״י זכאותו ואופי שירותו.

נזכור את הנופלים ונחבק את הפצועים נעשה כל שלאל ידינו כדי להשיב את החטופים להכריע את אויבינו ולהגן על חירותינו".

הערות ודגשים – פעימת התגמולים לשנת 2024

אם לא קיבלת את המענקים, בדוק באזור האישי את פרטי חשבון הבנק שלך. אם זיהיתם כי החשבון לא מעודכן, אנא עדכנו בהקדם את קציני הקישור שלכם.
יערכו מועדי תשלום נוספים של התגמול הנוסף בשנה הנוכחית (עבור ימי המילואים שבוצעו בשנת 2023) לכל מי שהיתה בעיה עם העברת התגמול ב1.5.המועדים יתקיימו ב- 1.7, 1.9 ובסוף חודש דצמבר.

פירוט תגמולי מופת כגון תגמול מיוחד, מוחרגי גיל ותגמול מפקדים ניתן לראות בתלוש השכר באזור האישי . פירוט תגמול רשות המיסים – נשלח מכתב מפרט מרשות המיסים לכתובת מגוריכם.

חיילים אשר זכאים להשתתפות בהוצאות אישיות, לא יוכלו לקבל את תגמולי המדרגות (התגמול הנוסף) השונים ולהפך. חיילים אשר זכאים לתגמול מוחרגי גיל זכאים גם לתגמול המיוחד בין הימים 32-60. החל מהיום ה-61 ועד לסיום צו 8, יקבלו תגמול מיוחד בלבד.

מענקים לעשרות אלפי ישראלים: שימו לב יש גם תגמול מיוחד

התגמול המיוחד ימשיך להיספר גם עבור ימי השמ"פ שיבוצעו בשנת 2024, עבור כלל משרתי המילואים שגויסו מ-7/10/2023 בצו 8 ב"חרבות ברזל". התגמול המיוחד מעבר ליום ה-60 ישולם לכלל המשרתים בצו 8 (לאחר פקיעת תוקפו של צו 8 יחל חי-שוב מניין הימים מחדש). שימו לב, רק משרת מילואים תחת מטרת צו חירום יהיה זכאי להמשך ספירת התגמול מעבר ליום ה- 60.

שימו לב, תגמול מיוחד ישולם ב-1/5 על ימי המילואים עד ה-31/3 רק בתנאי שלפחות חצי יום מילואים בצו 8 בוצע במהלך שנת 2023.
בעבור ימי המילואים שיבוצעו לאחר ה-31/3, יבוצע תשלום בהמשך במועד שטרם נקבע.

ימי הספירה לכלל התגמולים (השתתפות בהוצאות אישיות ,תגמול נוסף ,תגמול מוחרגי גיל ותגמול מפקד מילואים פעיל) נספרות לפי שנה קלנדרית בלבד, ללא קשר לצו 8. רק התגמול המיוחד בצו 8 יספר באופן חוצה שנתי (2023-2024)

התגמול המיוחד משולם בין 32-60 ימים בכל שנה קלאנדרית ללא תלות בצו 8. בהתאם להחלטת הממשלה, תגמול זה ימשיך להיספר גם עבור ימי השמ״פ שיבוצעו בשנת 2024, עבור כלל משרתי המילואים שגויסו מ-7/10/2023 בצו 8 ״חרבות ברזל״. התגמול המיוחד מעבר ליום ה-60 ישולם לכלל המשרתים בצו 8 (לאחר פקיעת תוקפו של צו 8 יחל חישוב מניין הימים מחדש).

שימו לב, רק משרת מילואים תחת מטרת צו חירום יהיה זכאי להמשך ספירת התגמול מעבר ליום ה- 60. גובה התגמול הינו 133₪ ליום. תגמול זה ישולם ע״י מופת באופן אוטומטי ישירות לחשבון הבנק המדווח במערכות צה״ל בפעימת תשלום התגמולים המרכזית החלה מידי שנה ב-01/05.

לא זכאים לתגמול מיוחד? יש גם תגמול מזערי

גובה התגמול המזערי למי שמשתכר מתחת לכך יעמוד על 310₪, בתאריכים 01/01/2024-31/12/2024, נזכיר כי גובה התגמול המזערי עלה למשרתים בצו 8 במסגרת 'חרבות ברזל' מ-215.17₪ ל-300₪ בשנת 2023.

דגש חשוב. על ימי המילואים שבוצעו בשנת 2023, יתקבל התגמול בסך 300₪ ליום, ובעבור ימי המילואים המבוצעים בשנת 2024 יתקבל התגמול המעודכן, בסך 310₪ ביום. התשלום אינו מתעדכן בדיעבד על שנת 2023.

וכמובן יש גם מענק לחימה

מענק לחימה (תעסוקה מבצעית) ישולם לחיילים שאינם בצו 8 ומבצעים תעסוקה מבצעית, ע"פ גרף הלחימה במהלך שנת 2024 (אחר תום תוקפו של צו 8) 'חרבות ברזל'

100₪ ליום עבור היום ה-1 ועד ה-10 של התעסוקה המבצעית.

150₪ ליום עבור היום ה-11 ועד ה-20 של התעסוקה המבצעית.

200₪ ליום עבור היום ה-21 וצפונה של התעסוקה המבצעית.

מענק זה ישולם ב-1 בכל חודש באופן אוטומטי ישירות לחשבון הבנק המדווח במערכות צה״ל.בתגמול זה לא יינתן למשרת מילואים בשמ״פ בצו 8.

נתניהו: "ניכנס לרפיח עם עסקה או בלי עסקה" – פרסום ראשון

2 תגובות

  1. מענקים מחולקים פה ככה
    7000 שח מענק רק למי שצמך לו סומסום מהעוזנים וגדל לו פיתמה שלישית תפתחו את החשבון בבוקר זה היה שם =)

    בהאבה תושב דרום

  2. הנאצים חזרו ! היטלר הוא סינוואר.שומו שמים! .רוצים לעצור את נתניהיו שר הביטחון הרמטכ"ל ועוד.. אולי בן גביר והימין ברשימה!פשע אנושי מהאג .צריך להכות בברזל כל עוד הוא חם! ישראל מנצחת בעזרת השם .להרבות בתפילות !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן