בדרך לחופשה המשפחתית בתאילנד: אילו אטרקציות אסור לפספס?

תאילנד היא אחד היעדים שישראלים הכי אוהבים לטוס אליו, בין שהם מעוניינים בירח דבש טרופי, בחופשה מהנה עם החברים או אפילו בטיול משפחתי עם הילדים. ברחבי תאילנד יש המון אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל הגילאים, אז הינה כמה מקומות שכדאי לכם לשקול להוסיף למסלול הטיולים שלכם במדינה.

לפני שחושבים על האטרקציות – ארזתם מזוודות?

לפני שפונים לחלק הכיפי של תכנון המסלול בטיול, חשוב לוודא שכל העניינים של הנסיעה עצמה מכוסים – לסגור טיסות לתאילנד וגם בתוכה, להזמין חדרים במלונות ובריזורטים שונים, לוודא שיש לכל הנוסעים ביטוח אישי וגם להכין רשימת ציוד שחייב להביא איתכם במזוודות. כמו כן, למשרד הבריאות יש רשימת חיסונים המומלצים לכל המתכננים לבקר בתאילנד, ואנחנו גם ממליצים לכם בחום לפנות אליהם ולעבור את החיסונים הנדרשים כדי להישמר ככל האפשר מכל מיני מחלות מדבקות שאתם עלולים להיתקל בהן.

בואו נדבר עכשיו על כמה מהאטרקציות המגניבות ביותר לכל המשפחה שאסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם בתאילנד:

פארק Dream World בבנגקוק

דרים וורלד הוא פארק שעשועים ענק שיכול לספק לכם יום שלם של הנאה במגוון המתקנים והאטרקציות במקום. יש בו פעילויות לכל הגילאים ומכל הסוגים – מתקני פארק שעשועים קלאסיים כמו רכבות הרים, מתקני מים ועוד פעילויות מלאות אדרנלין וכיף, לצד גן משחקים לקטנטנים, הרפתקאות בנושא דינוזאורים וגם מתחם שלג שאפשר לגלוש בו. ברחבי הפארק תוכלו ליהנות מפינות ישיבה נוחות וממסעדות שיציעו לכם מגוון רחב של מזון ומשקאות להנאת כל המשפחה. הפארק נמצא צפונית לעיר במרחק של כחצי שעה נסיעה (אפשר להגיע גם באוטובוס), והוא פתוח מדי יום מ-10:00 עד 17:00 בימים ב'-ו', ובימים שבת וראשון מ-10:00 עד 18:00.

טיול טרקטורונים בצ'אנג מאי

לחובבי האדרנלין והשטח אנחנו ממליצים על טיול טרקטורונים בצ'אנג מאי. הטיול מתאים לאנשים שמעולם לא נסעו בטרקטורון וגם לכאלו שיש להם קצת ניסיון. נהגי הטרקטורונים יכולים להיות בני 15 או יותר, והנוסעים בני 7 ומעלה. הקבוצה תיסע בטור עם מדריך מקצועי בתוך מסלולים שונים ביער ובאזור, המתאימים לתנאי מזג האוויר באותו יום ולניסיון של הנהגים. משך הטיול הוא כ-3 שעות, שבהן תיהנו מנוף מהמם, מעצירות בדרך להתרעננות ומחוויה מיוחדת במינה בטבע של תאילנד.

מופע Fantasea בפוקט

מי שחשב שקשה למצוא מופעי בידור בתאילנד המתאימים גם לילדים כנראה לא מכיר את Fantasea בפוקט – אחד מהמופעים הכי מבוקשים בעולם כולו. באירוע הבידור המרהיב והמיוחד הזה משתתפים כ-400 רקדנים, והוא כולל פעלולי אקרובטיקה מדהימים, מופעי לייזר וסיפור פולקלור תאילנדי הנמשך כ-70 דקות. המתחם של פנטזי פוקט בחוף קמאלה כולל כפר אירועים נרחב שיש בו דוכני מזון ושתייה, בוטיקים שונים והזדמנות נהדרת ליהנות מחיי הלילה של תאילנד ומהאווירה הייחודית של הקרנבל.

טיול שיט באיים המרהיבים של תאילנד

מפרץ פנג נגה (Phang Nga) הוא אחד האזורים הכי יפים של תאילנד, ויש בו המון איים שאפשר לבקר בהם וליהנות מנוף עוצר נשימה שאין בשום מקום אחר בעולם. אחת האטרקציות המובילות באזור היא שיט יומי באזור המפרץ וביקור בכמה איים לא מיושבים שנותרו במצב הטבעי והמהמם שלהם, ובהם "אי ג'יימס בונד" שהופיע בסרט "האיש בעל אקדח הזהב" משנת 1974, בכיכובו של רוג'ר מור. לאחר הגעה למקום בספינה תוכלו לעלות על סירות קנו, לשוט באזור וגם להיכנס לתוך מערות טבעיות מהממות בליווי מדריכים מקצועיים. מומלץ להביא מצלמות עמידות למים כדי שתוכלו לצלם ולהסריט את הטיול שלכם בצורה נוחה ובטוחה.

סיכום

תאילנד היא יעד מושלם לקבוצות מטיילים ונופשים מכל הסוגים, וגם למשפחות עם ילדים. בחירה בריזורטים הנכונים המתאימים לאירוח של ילדים יאפשרו לכולם הנאה מרובה מהטיול, לצד האטרקציות המדהימות שאפשר למצוא בכל פינה במדינה ובאיים. תיהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן