נשיא איראן בפוסט מפתיע בעברית ותגובת ביטוח לאומי לסרטון ההאקרים

נשיא איראן, עלי סעיד חמינאי מצייץ בעברית

הרבה מאוד אירועים התרחשו בגזרה הבינלאומית בשעות האחרונות ואזרחים רבים בישראל החלו להבהל כתוצאה מהודעות שונות ברשתות החברתיות, בין היתר כאלו הקשורות להאקרים מאיראן וביטוח לאומי.

לפני כשעות אחדות הופץ סרטון בו האקרים איראנים מציגים פריצה למאגרי המידע של ביטוח לאומי, לטענתם, וחושפים מידע על אזרחי ישראל לרבות מסמכים, תעודות זהות ומידע אישי רגיש של חלק מהאזרחים.

ברקע האיומים – האקרים מאיראן חושפים סרטון פריצה לביטוח לאומי

במהרה הסרטון קיבל תהודה בכל רחבי הארץ כשברקע האיומים השונים לתגובה איראנית ולאחר פניות לביטוח לאומי יצאה לפני כחצי שעה הבהרה בה הם מכחישים כי מדובר בפריצה למאגרי המידע ומוסרים: " הסרטון שהופץ אודות פריצת אתר הביטוח הלאומי וגניבת נתונים של ישראלים הוא פייק מוחלט. עם זאת, בשעה האחרונה, נעשה ניסיון להעמיס על שרתי הביטוח הלאומי ועל כן השירות בשעה זו (לאחר חצות) היה איטי יותר וכרגע האתר פועל כרגיל.

למען הסר ספק: נתוני תושבי ישראל שמורים ולא נעשתה שום פריצה למאגרי המידע של הביטוח הלאומי. מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו".

נזכיר שבתקופה האחרונה אזרחים רבים קיבלו מענקים והטבות גם דרך ביטוח לאומי ואין ברצונם שהמידע האישי שלהם יפורסם במקומות שונים ברחבי הארץ והעולם ולכן, במידה והאיראנים צודקים, ייתכן ומדובר במחדל אבטחתי חמור אך כאמור בביטוח לאומי מכחישים את הדברים.

צילום מסך מסרטון פריצה לביטוח לאומי של ההאקרים מאיראן
צילום מסך מסרטון פריצה לביטוח לאומי של ההאקרים מאיראן, הטשטוש לא במקור – הצילום טושטש על מנת לשמור על פרטיותם של האזרחים

חמניאי מצייץ ומאיים בעברית רהוטה

בנוסף, לפני דקות אחדות סעיד עלי חמינאי, נשיא איראן פרסם ציוץ שנכתב בשפה העברית ובו כתב: " בעזרת השם נגרום לציונים להתחרט על פשע התוקפנות שלהם נגד הקונסוליה האיראנית בדמשק ".

למרות דבריו של המנהיג האיראני, צריך לזכור ש"הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל" ובזמן בו העכבר מהמזרח מאיים, יהודים יכולים ללכת לישון בבטחה, עם ישראל חי.

נשיא איראן, עלי סעיד חמינאי מצייץ בעברית
נשיא איראן, עלי סעיד חמינאי מצייץ בעברית

סכנה בצלחת? 600 ק"ג בשר הושמדו על ידי משרד הבריאות באיטליז האהוב – אפצ'י כל הפרטים

2 תגובות

  1. לא יתכן לחייב כל אזרח בתעודת זהות ביומטרית, שפרוצה לכל עובד ערבי ברשויות המקומיות ובביטוח הלאומי.
    לעצור את האפליה המתקנת, שנותנת למיליוני ערבים משרות בביטוח לאומי וברשויות המקומיות כבר ניסו לגנוב לחברים שלנו 10,000 ש"ח בחודש שבו מסרו פרטים לתשלום ארנונה בתשלומים לעיריית ירושלים.
    מי שטס לארה"ב לא צריך ויזה. רק כרטיס הלוך וחזור ותעודת זהות ביומטרית, כדי שידעו את כל הפרטים, למרות שכבר שנים הfbi הכניס לארץ עולים חדשים פדופילים ופושעים, שידע עליהם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן