שמעתם על זה? מענק חיים לכל החיים

מענק חיים לכל החיים. אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית

מענק חיים לכל החיים

בחודשים האחרונים זכינו לראות בישראל אזרחים שעושים הכל למען אחרים ומנסים להעניק מעצמם עבור עם ישראל פעם אחר פעם. גם משרדי הממשלה והרשויות השונות פתחו במסלולים של מענקים והטבות למען האזרחים בסך כולל של למעלה ממילארד ש"ח לטובת הציבור במדינה.

מסתבר שישנם עוד דרכים לסייע לאחרים, כל אדם בעצמו יכול לעשות דברים רבים בתחומים שונים הכוללים סיוע כלכלי, רפואי, ליווי ועוד והיום אנחנו מביאים בפניכם מידע חשוב ביותר למען הצלת חיים.

הזדמנות להציל חיים: אבי בן דוד זקוק לתרומת כליה

תרומת איברים היא מעשה נדיב שיכול להציל חיים. עבור אנשים רבים הסובלים ממחלות כליה קשות, תרומת כליה עשויה להיות ההבדל בין חיים למוות.

אבי בן דוד, גבר בן 65 מאשקלון, הוא אחד מהאנשים הרבים הזקוקים לתרומת כליה. בעוד פחות משבועיים, אבי יחגוג את יום הולדתו ה-66, אך חגיגות אלו יתקיימו בצל מחלת הכליות הקשה ממנה הוא סובל. כיום, נאלץ אבי לעבור טיפולי דיאליזה מפרכים 3 פעמים ביום, טיפולים הגוזלים ימים רבים וחיוניות חיים מאחר ומדובר בטיפולים מתישים מאוד.

תרומת כליה עשויה להציל את חייו של אבי ולהחזיר לו את השנים האבודות. תרומה זו תאפשר לו לחזור לחיות חיים מלאים ומשמעותיים, לבלות זמן עם משפחתו וחבריו ולתרום לחברה.

מי יכולים לתרום?

בני משפחתו של אבי כבר נבדקו ונמצאו לא כשירים לתרומת כליה, אם אתם שוקלים לתרום כליה, הם מבקשים ומעודדים אתכם בחום למלא את הקישור המצורף של ' מתנת חיים ' המלווה את אבי, שם יספקו לכם את כל המידע הדרוש וילוו אתכם לאורך כל התהליך. תרומת כליה היא החלטה חשובה, אך היא עשויה להיות אחת המתנות החשובות ביותר שתוכלו לתת.

יחד, אנו יכולים להציל חיים! זכרו: גם אם תימצאו ככאלו שלא יכולים לתרום כליה לאבי בן דוד, עדיין ישנן דרכים רבות לעזור. בין היתר תוכלו לשתף את הכתבה לאחרים או אולי תמצאו אחרי השאלון מתאימים לתרומת כליה עבור גבר / אישה אחרים. מי שיכולים למלא את השאלון הם גברים מעל גיל 27 או נשים שסיימו כבר ללדת. זכות גדולה, תזכות למצוות. על מנת למלא את השאלון הראשוני לבדיקת התאמה לחצו כאן

מענק חיים לכל החיים. אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית
מענק חיים לכל החיים. אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן