מתחננים לעובדים בישראל: תחתמו ותקבלו מענק של 10000 ש"ח

שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד

משרות חדשות נפתחו בשנים האחרונות לציבור הישראלי אולם לא בטוח שמישהו דמיין אי פעם שרק על תחילת עבודה יקבל מענק של 10000 ש"ח, ולא מדובר באחת ממשרות ההייטק הקשות.

מענקים והטבות לעובדים חדשים בהיקף כולל של כ 18.5 מיליון ש"ח

מענק לעובדים חדשים, שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום אילוסטרציה: חני בן דוד
מענק לעובדים חדשים, שטרות ומטבעות כסף ישראלי, צילום אילוסטרציה: חני בן דוד

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי ומשרד האוצר סיכמו על מתן מענקי גיוס בהיקף כולל של כ- 18.5 מיליון ש"ח למתגייסים חדשים שיתחילו לעבוד במשטרה בשנת הפעילות 2024.

במסגרת ההסכם, שמביא עימו בשורה חשובה באחד מהיעדים המרכזיים שהציבו השר והמפכ״ל בשנת העבודה הקרובה בהובלת אשכול תכנון תקצוב ובקרה במשרד לביטחון לאומי בשיתוף משרד האוצר ואגף משאבי אנוש במשטרת ישראל בשנה הקרובה יקבלו המתגייסים החדשים והשוטרים החוזרים לשירות מענקים כספיים.

מענק שיחולק לעובדים חדשים – שימו לב בכמה כסף מדובר

בתכנית החדשה מציעים במשרד לביטחון לאומי ובמשטרה מענקי קליטה משירות חובה לקבע בסך של בין 8,000 ₪ ל- 10,000 ₪ (עם התחייבות לשירות של 6 עד 8 חודשים).

בנוסף, למקרה ושוטרים שפרשו יבחרו לעבוד שוב בעבודה הקודמת הם יזכו למענקי גיוס לשוטרים חוזרים לשירות במשטרה בסך 6,000 ₪ (עם התחייבות לשירות של 6 חודשים).

אם אתם מתחילים לקבל בימים הקרובים טלפונים מחברים במשטרה שקוראים לכם לבוא ולהתגייס, תדעו שיש גם מענקים לשוטר ״מגייס" במתכונת "חבר מביא חבר" בסך 4,000 ₪ עבור כל גיוס.

מענק לעובדים חדשים: הגדלה משמעותית של מצבת השוטרים בתקופה המאתגרת

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר: "הסכם "מענקי הגיוס" לשנת 2024 יאפשר גיוס כח אדם בהיקפים משמעותיים, ויסייע להגדלה משמעותית של מצבת השוטרים בתקופה המאתגרת של מלחמת חרבות בברזל.

מדובר בהרחבת תכנית המענקים המשמעותית שניתנה בשנת 2023, ובמסגרת ההסכם שגובש על ידי המשרד לביטחון לאומי, בשיתוף משטרת ישראל ומשרד האוצר, משולבים מנגנוני בקרה ולמידה מתמדת, שיאפשרו מתן מענה מקיף לאתגרי הגיוס השונים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

" יחזקו את תנופת הגיוסים הנוכחית, ההון האנושי הוא הגורם המשמעותי והמשפיע ביותר במשטרה "

מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב קובי שבתאי: "מדובר בבשורה משמעותית, מענקים שיחולקו לשוטרים המתגייסים ולאלה המסייעים למשטרת ישראל בגיוס שוטרים ללא ספק יחזקו את תנופת הגיוסים הנוכחית. כבר אמרתי לא אחת כי ההון האנושי הוא הגורם המשמעותי והמשפיע ביותר במשטרת ישראל, אנו רואים זאת מידי יום, כך הוכח לכולם ב-7 לאוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל'.

אנו למדים כי בחודשים האחרונים שוטרים רבים מבקשים לחזור לשירות ועוד עשרות אלפי צעירים וצעירות פונים אלינו ומבקשים להתגייס לשורות המשטרה במגוון תפקידים. אני מברך את אגף משאבי אנוש ואת העומד בראשו על המגמה החיובית בתחום הגיוסים ושימור ההון האנושי".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ומפקד מחוז צפון שמעון לביא באירוע
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. צילום: דוברות משטרת ישראל

רופא צעיר נעצר ושוחרר בערבות – אפצ'י חדשות הבריאות של ישראל

10 תגובות

  1. אנשים ונשים עם תואר. שולחים קורות חיים עם רזומה. ואין תגובה. אז מה הרעיון בלפרסם ולפרסם דרושים במשטרת ישראל ?

  2. האם משטרת ישראל נותנת מענק למי שיתגייס או שמדובר בשוק הפרטי…הכתבה מעורבבת עם הטבה לפנסיונרים וזה לא מובן…

  3. ומה עם השוטרים העושים לילות כימים הרואים בעבודתם שליחות ואינם עוזבים למרות הקשיים בעבודה המתישה במשטרה ואינם מתוגמלים? חובה על המשטרה לא רק לגייס שוטרים חדשים כי חסר אלא גם חובה עליה לשמר את הקיימים וגם אותם לעודד להישאר ולתגמל גם אותם כמו את החדשים,אחרת הם גם יעזבו ויצטרכו שוב לגייס ותמיד השוקת תואר ריקה וחבל…טוב שעה אחת קודם…תחשבו על זה

  4. אני מוכן להתגייס היום תמיד רציתי
    אני בגיל 48
    עבדתי פעם כמאבטח ואף התנדבתי במשא'ז בחדה
    אני מוכן לעשות כל תפקיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן