רצתה לתפוס טיסת סאות'ווסט ומצאה את מותה – האסון של משפחת אסולין

מטוס סאות'ווסט, צילום: מוחמד מפיקסבי

הניו יורק פוסט פרסם בשבוע שעבר את סיום הדיון המשפטי בעקבות הסיפור האסון הקשה שמלווה את משפחת אסולין כבר יותר משנה, לאחר שהחל במה שנראה כשתנהלות גרועה שהובילה למחדל ופטירתה של הנערה גבי אסולין שביקשה לתפוס טיסת סאות'ווסט לקולורדו.

התכנית לתפוס טיסת סטות'ווסט מפלורידה לקולורדו בשביל לבקר את האחות, הסתיימה בטרגדיה קשה

אילוסטרציה, טיסת סאות'ווסט, צילום: מוחמד מפיקסבי
אילוסטרציה, טיסת סאות'ווסט, צילום: מוחמד מפיקסבי

תחילת האירוע, כשגבי אסולין, צעירה הסובלת ממחלת שרירים גנטית הנעזרת בכיסא גלגלים הגיעה לנמל התעופה וביקשה להיעזר בעובד של החברה איתה היתה אמורה לטוס מפורט לוטרדייל בפלורידה לדנבר בקולורדו.

מטרת הטיסה היתה ביקור אצל אחותה המתגוררת בדנוור, וכשהגיעה לנמל התעופה היא ואמא ביקשו סיוע מעובדי חברת התעופה על מנת שהיא תוכל להכנס למטוס בבטחה.

הושלכה מכיסא הגלגלים בדרך למטוס ונפלה על ראשה

לטענתם, בחברת התעופה סירבו להעניק לה סיוע והיא נאלצה לנווט את עצמה בדרך לא אפשרית עד שהושלכה מכיסא הגלגלים ונפלה על ראשה. לאחר פגיעת הראש הקשה היא סבלה תקופה ארוכה ונדרשה לטיפולים רפואיים אינטסביים ושיקום אולם הם לא תיארו שהסיפור יסתיים בצורה כה טרגית.

בחברה טענו מנגד שביקשו לסייע לה אך היא זו שסירבה, אולם בית המשפט דחה את הטענות הללו. ובבית המשפט התברר כי בנוסף לפגיעת הראש גבי הפכה למשותקת מהצוואר ולמטה ולמעשה לא הצליחה לתפקד.

לא יכלה לאכול או לדבר 11 חודשים

אמא של גבי, סנדרה אסולין, סיפרה כי לאחר האירוע ביתה לא יכלה לאכול או לדבר והיתה מחוברת לצינור וברגעים שהיתה מתעוררת החרדה והאימה היו ניכרים על פניה.

כעבור 11 חודשים מיום התקרית הקשה, גבי אסולין נפטרה והותירה אחריה משפחה וחברים כואבים ומתקשים לעכל את גודל האסון שנפל עליהם, כשבסך הכל אסולין ביקשה לתפוס טיסת סאות'ווסט על מנת לבקר את אחותה.

" תנחומים כנים למשפחתה וחבריה "

חברת התעופה סאות'ווסט הגיבו לניו יורק פוסט בשבוע שעבר ואמרו: " "סאות'ווסט מציגה את תנחומיה ​​הכנים למשפחתה של גב' אסולין, לחבריה ולכל מי שהיא נגעה בחייהם. יש לנו מחויבות של יותר מ-51 שנה לדאוג לאנשים וללקוחות שלנו ולהישאר מעורבים עם הצדדים המעורבים".

מוקדם יותר היום: אירוע חריג בחופי הים בדרום מישור החוף – פרסום ראשון

תגובה אחת

  1. עם כל הצער, כשיש נכות קשה צריך לבקש עזרה עוד לפני הטיסה. ביום יום היא בוודאי נעזרת במלווה שלה ולא היתה צריכה לצפות לדייל שבמקרה יעזור לה לאורך כל הדרך.
    אפילו אדם בריא בן 60 שקצת מתקשה בדרך הארוכה בטיסה מארץ לארץ, משלם יותר לביטוח ומקבל "הובלה" בתוך שדה התעופה.

    נשמע עצוב אבל קצת מוזר, כי היא היתה צריכה לתאם תשלום מיוחד לחברת הביטוח על טיסה במצב כזה, לאחסן את הכסא, לקחת מלווה (איפה המלווה היתה)?

    מישהו חיפש לעשות קופון ולהרוויח מתביעה, על מנת לממן עורך דין ופיצוי למשפחה. חבל שפוגעים בסיכוי של נכים לטוס ומעלים מחירי טיסות למקרים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן