כבר ביקרתם שם? יונייטד איירליינס עם קווי טיסה חדשים וחוויה ייחודית

יונייטד - קווי טיסה חדשים. צילום: יח"צ יונייטד

יונייטד איירליינס מרחיבה את רשת היעדים הבינלאומית שלה ומציעה טיסות ישירות חדשות עם קווי טיסה חדשים ואטרקטיביים

יונייטד - קווי טיסה חדשים. צילום: יח"צ יונייטד
יונייטד – קווי טיסה חדשים. צילום: יח"צ יונייטד

יונייטד איירליינס הודיעה על הרחבת מפת היעדים הבינלאומית שלה עם השקת טיסות ישירות חדשות מניו יורק/ניוארק למרקש, מרוקו ומדיאין, קולומביה. בנוסף, החברה תגדיל את תדירות הטיסות לפורטוגל, הונג קונג ודרום קוריאה ותוסיף ארבע טיסות שבועיות בין לוס אנג'לס לשנגחאי.

הרחבת פעילות זו נובעת מהסכם בין ממשלות סין וארה"ב המאפשר הגדלת מספר הטיסות בין שתי המדינות. כתוצאה מכך, יונייטד תהיה חברת התעופה האמריקאית הראשונה שתציע ארבע טיסות שבועיות ישירות בין לוס אנג'לס לשנגחאי.

יונייטד מציעה כעת את רשת הנתיבים הבינלאומית הגדולה והמגוונת ביותר מבין חברות התעופה האמריקאיות:

שירות ללא הפסקה ל-134 יעדים בינלאומיים ב-67 מדינות, טיסות ליותר יעדים ברחבי האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס השקט מכל החברות בארה"ב גם יחד.

טיסות לתשעה יעדים שאף ספק אחר אינו משרת מיבשת ארה"ב, כמו פלמה דה מיורקה, ספרד; קרייסטצ'רץ', ניו זילנד; דוברובניק, קרואטיה ועוד.

יונייטד מחויבת לספק ללקוחותיה את הלוח הייחודי ביותר של אפשרויות נסיעה להרפתקאותיהם בחו"ל: מציאת יעדי פנינה נסתרים ברחבי העולם. חוויית טיסה משודרגת. אפשרויות לחוות חוויות ייחודיות שלא ניתן למצוא אצל ספקים אחרים.

פטריק קוויל, סגן נשיא בכיר של יונייטד לתכנון רשתות גלובליות ובריתות: "היינו בעקביות לפני העקומה במציאת יעדי פנינה נסתרים עבור הלקוחות שלנו לחקור ולהישאר מחויבים לספק את הלוח הייחודי ביותר של אפשרויות נסיעה להרפתקאות שלהם בחו"ל. עם הרשת העולמית המובילה שלנו וחוויית הטיסה המוגברת שלנו, יונייטד הפכה לחברת התעופה המועדפת עבור לקוחות בעלי אבחנה שמחפשים חוויות שהם לא יכולים לחוות עם אף ספק אחר".

מגיע לכם לשמוע את כל הטוב של החיים – אפצ'י חדשות הבריאות של ישראל

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן