בכיכובה של הכוכבת הבינלאומית: פקטורי 54 בקמפיין לקולקציית האביב החדשה

צילום: יח"צ

פקטורי 54 מציגים את בית האופנה קלווין קליין עם קמפיין חדש לאביב 2024, בכיכובה של קנדל ג'נר. הקולקציה מחזירה אותנו אל המינימליזם והמראה הבלתי מתאמץ שהפכו את המותג לאייקוני.

סדרת הצילומים מלווה את קנדל ג'נר בת ה-28 כאישה עצמאית ובטוחה בעצמה, הצועדת ברחובות העיר בשגרת יומה. הקולקציה מתמקדת במגמת היוקרה השקטה, עם פריטים בגזרות נקיות ובסגנון קז'ואלי אך מתוחכם, המתכתבים עם האסתטיקה המזוהה עם קלווין קליין.

הסדרה נפתחת עם אחד מפריטי המפתח העל-זמניים במלתחה הנשית – שמלת מיני שחורה בגזרה ישרה, נטולת שרוולים, עם מפתח צוואר עגול וסגור. יש שיגידו, מראה אודרי הפבורן עדכני.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הסיפור ממשיך עם פריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית, אותם אנחנו מאמצות בשמחה למלתחה הנשית – כמו החולצה המכופתרת הלבנה, שזוכה כאן לפרשנות מחודשת של גזרה משוחררת ושרוולים קצרים, והיא משולבת עם מכנסי צ'ינו לבנים.

הטוטאלוק הלבן, שמסתמן כאחת המגמות הבולטות לעונה הבאה, מובא גם במראה הכולל טרנץ' אביבי עם חגורה הנקשרת במתניים שמעניקה טוויסט נונשלנטי. הטרנץ' שולב עם מכנסי דגמ"ח בסגנון מחויט. בהמשך לובשת קנדל מכנסיים שחורים מחויטים ששולבו כסט עם חולצה מכופתרת במפתח וי.

את רצף השחור-לבן שובר טרנץ' בגוון תכלת-אפרפר, שנלבש מעל טי-שירט, מכנסי ברמודה מחויטים ונעלי מוקסין. ההפקה נחתמת בלוק ספורטיבי הכולל טי-שירט צמודה, טייץ ותיק עור קרוסבודי בסגנון מינימליסטי עם לוגו מעודן.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן