גם לכם זה קרה? 3000 ש"ח להודעה – תביעה נגד חברת אשראי בישראל

מלחמת חרבות ברזל אפשרה להרבה אנשים זמן פנוי בביתם ולשים לב לכל מיני דברים שבדרך כלל היו חולפים ולא מקבלים כלל תשומת לב.

אחד הדברים הוא הפרסומות המגיעות לתיבות הדואר הביתיות או למערכת ההודעה הרגילה במכשירי הטלפון, בעיקר מצד גורמים מפרסמים או רשויות ברחבי הארץ כמו במקרה הנוכחי בו הודעה הביאה לתביעה נגד חברת אשראי.

עניין התביעה נגד חברת האשראי: שלחו הודעות למרות שהלקוח לא ביקש

תושב הדרום הגיש תביעה בבית משפט השלום אשקלון נגד אחת מחברות האשראי בישראל, שהוא אחד מלקוחותיה מאחר והם שולחים לו הודעות שלטענתו הן הודעות פרסומיות שיווקיות וכשהוא הצטרף לחברה הוא לא ביקש להיות מנוי על הודעות מסוג זה.

בתביעה, על סך 3000 ש"ח האזרח מבקש מהחברה לפצות אותו בגין הספאם אולם לא ברור כיצד הוא יוכל להוכיח שהוא אכן לא ביקש את ההצטרפות לתוכן השיווקי של החברה.

מספיק ללחוץ על הסר והסאגה נגמרת

בנוסף, במסמכים אותם הוא הגיש כנספחים לתביעה לבית משפט השלום אשקלון, האזרח מראה כי במידה ורוצים להפסיק לקבל את ההודעות רק צריך ללחוץ על קישור הסר ובכך למנוע את הסאגה הקטנונית.

במקום ללחוץ, האזרח שלח הודעה חוזרת עם בקשת ביטול והסרה אולם ההודעות המשיכו להגיע למכשיר הטלפון הנייד שלו, ככל הנראה מכיוון שמי שקיבל את ההודעות הוא לא גורם אנושי אלא בוט אוטומטי.

הדיון בפרשה נקבע לעוד תשעה חודשים, והשבוע החברה קיבלה את הזימון לדין בבית המשפט באשקלון לאחר שהלקוח, תושב העיר, הגיש את התביעה במסגרת הליך תביעות קטנות.

 

תביעה נגד חברת האשראי, אילוסטרציה. צילום: Photo Mix מ- Pixabay
תביעה נגד חברת האשראי, אילוסטרציה. צילום: Photo Mix מ- Pixabay

השפעת חזרה? 2 צעירות מאושפזות – כל הפרטים – אפצ'י פורטל חדשות הבריאות

תגובה אחת

  1. תרנתי חד פעמי 59 שח. אחרי כמה חודשים התברר שהמוסד התרים 50 בהוראת קבע. זה נחשב שירות ולקח לי 8 חודשים להתקשר שוב ושוב ולקבל החזר מחברת האשראי, שאיימה, כמובן שאם זה סתם- אשלם 25 שח.
    כל חודש?ירדו 50 ונוספו 50 עד לקיזוז הכסף.
    עגמת נפש ענקית!!

    עכשיו כמעט קרה לי בצ"רידי. לא סימנתי הוראת קבע, אבל כשבאתי לשלם- הופיע כהוראת קבע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן