קונים, מגרדים וזוכים! פרטנר בהטבות בלעדיות של עד כ- 5,000 ₪ לרוכשי סמסונג גלקסי S24.
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום מהלך בלעדי וייחודי במסגרת השקת סדרת סמסונג Galaxy S24 החדשה, שהציגה לראשונה יכולות בינה מלאכותית.
במסגרת ההטבה, בכל רכישה של מכשיר מדגם Galaxy S24 בחנויות פרטנר, יקבל הלקוח כרטיס גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה! כלל המתנות מבית סמסונג בשווי משתנה, החל מראש טעינה ועד מכשיר Galaxy S24 Ultra, שעלותו כ-5,000 ש"ח.
מתנות מטורפות במסגרת כרטיסי הגירוד ברכישת סמסונג גלקסי S24 בפרטנר
מתנות נוספות שיחולקו במסגרת כרטיסי הגירוד: מטען רכב, SmartTag, מטען אלחוטי, אזניות Buds, טאבלט Galaxy A9, שעון חכם סדרה 6 ומכשירי ה-AI החדשים שהושקו לאחרונה.
פרטנר, יבואן רשמי של סמסונג S24 בישראל ומספקת אחריות יצרן ופריסת מעבדות ארצית, מציעה את סדרת המכשירים במגוון נפחים וצבעים. פרטנר מדווחת כי ההשקה המוקדמת הייתה מוצלחת מעבר לציפיות, כאשר המכשיר המבוקש ביותר הוא דגם האולטרה בנפח 256 ובצבע שחור.
בנוסף, פרטנר תמשיך להעניק לרוכשים את ההטבות אותן העניקה בהזמנה המוקדמת ותיתן הנחה מיוחדת על אזניות Galaxy Buds 2 pro שיעלו 199 ₪ – במקום 899 ₪, ועל אזניות Galaxy Buds FE שיעלו 99 ₪ – במקום 399 ₪.
לאור המגמה ההולכת וגדלה של רכישת שעונים חכמים כמוצר משלים למכשיר הסלולר, מציעה פרטנר לרוכשים הטבה אטרקטיבית ומוגדלת, של 20% הנחה על שעוני Samsung מדגמי Galaxy Watch 6.
עוד יוכלו ליהנות הרוכשים בפרטנר גם מהטבת Trade-In מוגדלת של עד 3,320 ₪ בהחזרת מכשיר סמסונג ישן וערכת אביזרים מוזלת במחיר של 399 ₪ בלבד, הכוללת: ראש מטען 25W, אזניות Galaxy Buds FE, כיסוי שקוף ומגן זכוכית למסך.
גם שירות תיקונים לסמסונג ואפל
פרטנר מציעה גם את שירות התיקונים Premium Care הייעודי לבעלי מכשירי הדגל של אפל וסמסונג וכולל: תיקון נזק; תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה; הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח; תמיכה במוקד וואטסאפ; ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית.
שירות Premium Care יינתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון, כמו גם קבלת מכשיר חלופי.
עלות השירות 39.9 ₪ בחודש ללקוחות כלל החברות, כאשר המצטרפים לשירות יקבלו הנחה נוספת של 50% עבור המכשירים החדשים.
תגובה אחת