קורקינטים של דוקאטי? שיתוף הפעולה החדש שנרקם עם המותג הנחשב

צילום: יח"צ

קבוצת המילטון והמותג DUCATI בהסכם ייבוא רשמי של ליין הקורקינטים של המותג בישראל. קבוצת המילטון, בבעלות משפחת אהרוני, תחילה תשווק את דגם ה-CITY CROSS-EX.

דוקאטי שנוסדה בשנת 1926 היא יצרנית אופנועים איטלקית, אחת מיצרניות האופנועים המובילות בעולם, המתמחה בעיקר בתכנון וייצור אופנועי ספורט ומשקיעה חלק ניכר מהונה בתחום הספורט המוטורי. החל מ-2012 היא נמצאת בבעלותה של קבוצת פולקסווגן. נמצאים בעיר בולוניה.

במסגרת הסכם הייבוא הרשמי לקטגוריית המוצרים החדשה ישווקו בישראל קורקינטים חדשניים של המותג במחסני חשמל ואצל המשווקים המורשים, דוקאטי מתווספת לקבוצת המותגים הרחבה שהמילטון מייבאת לישראל בהם שיאומי, מידאה, ANKER, ביסל ועוד.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הדגם הראשון שישווק בישראל, DUCATI CITY CROSS EX, בעל עיצוב איטלקי ייחודי ובולט עם טווח מוצהר של 45 ק"מ, שיפוע נסיעה של עד 18% ויכולת נשיאה של עד 120 ק"ג.

הסיטי קרוס מגיע עם מרכב עמידה יציב ורחב למניעת החלקה, מציג צמיגי שטח רחבים בגודל 10 אינץ' ללא פנימית למניעת פנצ'רים, מערכת בלימה כפולה שכוללת בלם חשמלי קדמי ובלם דיסק אחורי.

תאורת לד אחורית וקדמית, מסך תצוגה לד מובנה בכידון לתצוגה של מהירות נסיעה, מצב סוללה מצב תאורה ואיתותים. בנוסף, תוכלו למצוא אפשרות חיבור לאפליקציה באמצעות בלוטות.

רוני אהרוני סמנכ"לית השיווק של קבוצת המילטון מסרה: "אנו נרגשים לקראת כניסתם של הקורקינטים מבית המותג האייקוני DUCATI, לתוך פורטפוליו המותגים שלנו. אנחנו כקבוצה חשים מחויבות תמידית להרחיב את תמהיל המותגים ולהמשיך להציע לקהל לקוחותינו מוצרים חדשניים ואיכותיים של המותגים המובילים בעולם".

רק לאחרונה קבוצת המילטון צרפה אליה את המותג ANKER ובשנה האחרונה גם את צמד המותגים המתמחים בעולמות הטיפוח לשוק הפרטי והמקצועי, Wahl ו- Moser.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן