ביזיון: קצבה חודשית של 3300 דולר, מי יקבלו את הכסף?

פיר מנהרה בעזה ממנו מחבלים יצאו. משפחות מחבלים יקבלו כסף? צילום: דובר צה"ל

מלחמת חרבות ברזל החלה ב 7/10 ומסתבר שהטבח היה יריית הפתיחה של המלחמה וגם של הביזיון המתמשך.

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, משפחות המחבלים שביצעו את הטבח הנוראי יקבלו לכל ימי חייהם קצבה חודשית מהרשות, שמעבירה באופן קבוע 8% מהתקציב שמועבר אליה מארצות הברית, לתמיכה במשפחות המחבלים.

מתחילים בגדול ומגדילים עוד יותר

תחילה יקבלו משפחות המחבלים קצבה של 400 דולר מידי חודש ולאט לאט הסכום יילך ויגדל עד שיגיע ל 3300 דולר לחודש, עבור כל מחבל שהשתתף בטבח ב 7/10.

למרות שלא יאומן שמדינת ישראל מאפשר את מעבר הכספים לרשות, מסתבר שזה נמשך והתחיל עוד הרבה לפני המלחמה, איתמר מרכוס בפלסטיניאן מדיה ווטש שעוקב אחר הרשתות הערביות סיפר כי כי מדובר בסכום עצום.

מאפשרים הכנסת ציוד הומאניטרי לעזה

בימים אלו ישראל מעכבת חלק מהכספים אולם מאפשרת להכניס ציוד הומאניטירי לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום וזאת למרות שבסרטונים היוצאים מרצועת עזה ניתן לראות כיצד מחבלי החמאס שביצעו את הטבח ומחזיקים את החטופים שלנו משתלטים על המשאיות תוך דקות אחדות.

לפי עדויות מרצועת עזה, החמאס לא היה היחיד שהשתתף בביצוע הטבח, אלא הוא פעל בשיתוף פעולה עם הג'יאהד האיסלאמי והפתח' שנחשבה לתנועה המתונה יותר.

פיר מנהרה בעזה ממנו מחבלים יצאו. משפחות מחבלים יקבלו כסף? צילום: דובר צה"ל
פיר מנהרה בעזה ממנו מחבלים יצאו. משפחות מחבלים יקבלו כסף? צילום: דובר צה"ל

משפחות בעוטף עזה נהרסו, משפחות מחבלים יקבלו כסף

כאמור תקציב הענק שיוקצה למשפחות המחבלים ויהווה עבורם קצבה חודשית יעמוד על כ 3300 דולר למשפחה של כל מחבל שהשתתף בביצוע הטבח הנוראי ב 7/10, בזמן בו משפחות רבות מעוטף עזה נהרסו ונחרבו.

לא ברור איך הציבור האמריקאי יקבל את הרעיון שכספי המיסים שלו הולכים למימון הטרור בצורה ישירה או עקיפה, ומממן בין היתר משפחות של רוצחים שרצחו תינוקות, נשים, אנשים קשישים וקשישות, חטפו אזרחים ומחזיקים אותם כחטופים בתנאים קשים ביותר במנהרות ברצועת עזה.

בנמל אשדוד ערוכים למלחמה בצפון

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן