פרטנר משיקה את Premium Care – שירות תיקונים ייעודי חדש
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג. שירות התיקונים, המיועד ללקוחות כלל החברות, כולל מספר הטבות משמעותיות במטרה לספק ערך אמיתי ללקוחות. בפרטנר משיקים את השירות מתוך תפיסה שיש לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם … המשך לקרוא פרטנר משיקה את Premium Care – שירות תיקונים ייעודי חדש
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר