שמירת השבת: ישראייר מסכמת את הדו"חות ומדווחת "השנה הטובה בתולדותיה"

בזכות שמירת השבת? למרות הכל – ישראייר מדווחת ששנת הפעילות 2022 הייתה הטובה בתולדותיה

ישראייר הוציאה היום הודעה לתקשורת בה נכתב: " ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, חברת בת בבעלותה המלאה של החברה הציבורית ישראייר גרופ בע"מ ואשר מהווה את פעילותה, מתכבדת לעדכן בזאת כי במהלך שנת 2022 זו הציגה התאוששות מוחלטת, ממשבר נגיף הקורונה.

כאשר בהשוואה לשנת 2019 (טרום קורונה) זו הציגה גידול של כ-10% בתנועת הנוסעים בנתב"ג, כאשר כתוצאה מהאמור זו דורגה כחברה החמישית בנתב"ג בכל הנוגע לתנועת נוסעים בנתב"ג כאשר האמור בא לידי ביטוי בגידול בנתח השוק של ישראייר בנתב"ג, כך שנתח השוק היווה שיעור של כ-4.5%.

במסגרת ישיבת הדירקטוריון של חברת האם – ישראייר גרופ, אשר דנה ואישרה את הדו"חות הכספיים לשנת 2022, הציגה החברה את תקציב 2023, תקציב המתכנן להמשיך את תנופת הצמיחה והפיתוח של ישראייר ולממש הפוטנציאל לשיפור נוסף בכל הפרמטרים המרכזיים של החברה, גם בשנת 2023.

צילום: יח"צ ישראייר

החברה מבקשת להודות לבעלי מניותיה על התמיכה בעת המשבר ובתרומתם ליציאה המהירה ממנו.

החברה מבקשת להודות לעובדיה, על עבודה במסירות אין קץ, תוך מחויבות בלתי מתפשרת להשגת מטרותיה העסקיות ולעמידה בתנאי תחרות מאתגרים".

טיסות בתוך ישראל ואירופה הן חלק חיוני בנסיעות למטרות עסקים והן למטרות פנאי.

ישראל היא יעד פופולרי לתיירים, ואנשים רבים נוסעים לאירופה מסיבות שונות.

ישנן מספר חברות תעופה המפעילות טיסות בתוך ישראל ואירופה, המציעות שירותים ומחירים שונים. בישראל שתי חברות התעופה העיקריות הן אל על וישראייר. אל על היא חברת התעופה הלאומית של ישראל ומפעילה טיסות ליעדים שונים בארץ ובאירופה. ישראייר היא חברת תעופה קטנה יותר המפעילה טיסות למספר יעדים בתוך ישראל ואירופה, לרבות לונדון, ברלין וברצלונה.

כשמדובר בטיסות בתוך אירופה, ישנן מספר חברות תעופה לבחירה. כמה מחברות התעופה הפופולריות ביותר כוללות את Ryanair, EasyJet ו-British Airways. חברות תעופה אלו מציעות טיסות ליעדים שונים באירופה, מה שמקל על הנוסעים לחקור מדינות שונות.

מחירי הטיסות בתוך ישראל ואירופה משתנים בהתאם לחברת התעופה, לזמן השנה וליעדים. עם זאת, ישנן מספר דרכים למצוא טיסות זולות, כמו הזמנה מראש, גמישות בתאריכי נסיעה ושימוש באתרי השוואות.

בנוסף לטיסות, ישנם גם אמצעי תחבורה נוספים שניתן להשתמש בהם לנסיעה בתוך ישראל ואירופה, כמו רכבות, אוטובוסים ורכבים שכורים.

אפשרויות אלו עשויות להיות זולות יותר מטיסות, אך הן עשויות גם להימשך זמן רב יותר להגיע ליעד.

בסך הכל, טיסות בתוך ישראל ואירופה הן חלק מהותי מהנסיעות, וישנן מספר אפשרויות לבחירה. בין אם נוסעים למטרות עסקים או פנאי, חשוב לחקור ולהשוות בין חברות תעופה שונות כדי למצוא את העסקאות והשירותים הטובים ביותר.

 

כלמוביל, פוקס, קניוני עופר, ביג ועוד. המלחמה בימין: אלו הקניונים והרשתות ששובתים היום

האם נוותר השנה על מנהג החג 'לעמוד בתורים' בסופר?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן