אוהבים להתארח במלונות? ייתכן ותוכלו להרוויח נקודות באל-על | כל הפרטים

שיתוף פעולה בין כרטיס האשראי FLY CARD של אל על ורשת מלונות פתאל: מחזיקי הכרטיס יצברו נקודות בעת אירוח במלונות הרשת בישראל; יחס הצבירה: נקודה על כל 50 שקלים הוצאה

במקביל יוצאות החברות במבצע מימוש משותף לרגל הקיץ: מחזיקי FLY CARD יוכלו לקבל הנחה של 500 שקלים תמורת 300 נקודות בהזמנת חופשה

רשת מלונות פתאל ו-FLY CARD, כרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו מחזיקי הכרטיס יוכלו לצבור נקודות, כאשר יתארחו במלונות פתאל בישראל.

כרטיס FLY CARD, המאפשר צבירה של נקודות באמצעות הקניות היומיומיות ורכישת טיסות ומוצרים נלווים יציע יחס צבירה אטרקטיבי במיוחד: נקודה אחת על כל 50 שקלים הוצאה.

כרטיס ההטבות של אל על ה-FLY CARD. צילום: אודי דוד בן דוד

מדובר בצבירה מואצת, וזאת בנוסף לצבירה הרגילה בכרטיס האשראי העומד על יחס צבירה של 1:250 בכרטיס FLY CARD ו-1:190 בכרטיס FLY CARD פרימיום בעת ביצוע רכישות רגילות בכרטיס.

במסגרת שיתוף הפעולה שתי החברות מציעות מבצע מימוש נקודות לרגל הקיץ: מחזיקי FLY CARD יוכלו לקבל הנחה של 500 שקלים תמורת 300 נקודות ולממש עד שני שוברים בכל הזמנה. מבצע המימוש בתוקף החל מ-01.07.22 ועד ה-10.8.2022.

רשת פתאל היא רשת המלונות המובילה והגדולה בישראל ומונה כ-58 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל מצפון ועד דרום הארץ. לרשת 172 מלונות נוספים, הפרוסים ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב-20 מדינות, והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO ,U, HERODS , NYX, רוטשילד 22, ו-.7MINDS

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה מעל שני מיליון חברים, מתוכם כ-350 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי FLY CARD המשמש ככרטיס המרכזי בשימוש היומיומי של הלקוחות.

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-FLY CARD אומר כי: "כרטיס האשראי FLY CARD הפך למועדון הצרכנות החכם והמשתלם ביותר בישראל, שמציע ערך מוסף גבוה ללקוחותיו ויוצר עבורם הזדמנויות מימוש והטבות נחשקות בכל עונות השנה, הן במישור התעופתי והן במישור החוץ תעופתי.

שיתוף פעולה עם רשת מלונות מובילה כמו פתאל, מעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף משמעותי בקטגוריה מבוקשת, לצבור נקודות מהר וליהנות מעת לעת מהטבות מימוש אטרקטיביות. אנו נמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה עם פתאל".

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל הוסיפה: "רשת מלונות פתאל מברכת על שיתוף הפעולה עם כרטיס האשראי FLY CARD שנחשב למועדון משתלם ופופולרי, ומזמינה את כולם להגיע ולהתארח באחד מבתי המלון של הרשת הפרוסים בארץ מצפון לדרום וכמובן ליהנות ולצבור חוויות וזיכרונות מרגשים".

הרודס תל אביב. צילום: איה בן עזרי

חדש מרשת מלונות אוליב: מתחם מיא – אירוח על שפת הכנרת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן