כיצד בוחרים זר פרחים

קרדיט תמונה: FREEPIK

בעת בה הנכם רוצים להפתיע עם זר פרחים בן אדם קרוב ואהוב במיוחד עליכם, חשוב מאוד לבחור זר פרחים מרשים ביופיו בעל ריח דומיננטי וטוב. המון אנשים מתבלטים או אינם בעלי ידע עבור איזה זר לרכוש, ומהו הזר האידיאלי ביותר למתנה או ההפתעה שהינם מכינים. אם הנכם מתלבטים איזה זר לבחור או לא יודעים כלל, במאמר הבא נציג מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבצע בחירה נכונה ואידיאלית.

מספר שיקולים בעת בחירת זר

לפני שהנכם בוחרים זר לבן אדם קרוב אליכם, חשוב לעצור ולחשוב על הדברים הבאים.

  • עבור מי מיועד הזר – למעשה חשוב לדעת עבור מי הנכם רוכשים זר, בין אם זה פרחים מהחקלאי או פרחים מחנות כלשהי. לכן לוודא אם הזר הינו עבור הורה, בן/בת זוג, גבר או אישה, מעסיק, אדם מבוגר או אדם צעיר ועוד. חשוב מאוד להוסיף כי מידת הקרבה למקבל הזר הינה תושפע על בחירת סגנון העיצוב, על גודל הזר ועוד.
    • סוג האירוע – אם מדובר למשל ביום הולדת, הנכם יכולים לבחור זר צבעוני במגוון צבעים משמחים. עבור יום נישואין ניתן לבחור בזר רומנטי אשר צבעיו הינם ורוד או אדום. עבור יולדות, יש לבחור בזר בצבעים האהוב עבור אותה יולדת לפי ההיכרות איתה. זר לחג ברוב המקרים הינו יהיה לבן וחגיגי.
    • תקציב – מומלץ מאוד להגדיר מראש את הסכום אשר אותו הנכם מעוניינים להשקיע עבור זר. בעקבות זאת תוכלו לתחום את הבחירה שלכם עבור מסגרת מסוימת ולא לחרוג ממנה. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות המשלוח ואת התוספת לזר אם תהיו מעוניינים בה.
    • סגנון הזר – האם מהזר רצוי להיות אלגנטי או כפרי, רשמי או אישי, זר בוקה או גבוה וכן כל האופציות פתוחות.
    • גובהו של הזר – אם הנכם מעדיפים זר גבוה במגוון פריטים כגון סייפנים, פרחי ליזיאנטוס ועוד. אם הנכם מעוניינים בזר נמוך יותר ישנם פרחי שדה, חרציות ועוד.
    • בחירה באופן אישי או באמצעות קטלוג – ישנם אנשים אשר מעדיפים לעצב זר פרחים בהתאמה אישית לפי הטעם והסגנון שלהם, וכן כאלה אשר מעדיפים לבחור מתוך קטלוג כלשהו המוצע באתר, עקב התרשמות מתמונותיו בגלריה.

שירות מקצועי

ללא ספק חשוב מאוד לשמור על הזר באופן הכי מקצועי ומיומן שיש על מנת שישאר כמו שהוא. לכן, כאשר מדובר במשלוח או קנייה פיזית, חשוב מאוד לוודא כי המקום והצוות הינם מקצועיים ובידם יש את הידע הנדרש, עבור המלצת זר אידיאלי ויפה עבור מטרתכם.

שורה תחתונה, בחירת זר עבור בן אדם יקר לכם הינה השקעה מכובדת ויפה. למעשה, על מנת לבחור את הזר הנכון עבור מטרתכם, חשוב לנקוט במספר הפרמטרים שהוצגו במהלך המאמר וכן להתייחס אליהם באופן מעמיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן