מדוע חשוב פודיום איכותי

קרדיט תמונה: FREEPIK

האם יצא לכם לשמוע בעבר את המושג דוכן נאומים, יכול להיות שלא, אך אם יצא לכם לראות אחד מרשים במיוחד כנראה שלא תוכלו לשכוח אותו. דוכן הנאומים הינו בעצם פודיום אשר מאחוריו עומדים נואמים שחלק גופן התחתון מוסתר וניתן לראות רק את פלג גופם העליון. הפודיום נועד לכנסים שונים כגון כנסים מקצועיים, אקדמיים ועסקיים. ברוב המקרים הפודיום מגיע עם אופציות שונות כמו עמדה למחשב, עמדה עם מיקרופון וכן כניסה לשקעים חשמליים. לכן אם הנכם מארגנים אירוע גדול של חברה מסוימת, כנס, אירוע כולל הרצאות ונאומים ללא ספק הנכם זקוקים לפודיום ממותג ומותאם אישית אשר יעביר את המסר שלכם.

מהו פודיום?

הפודיום הינו דוכן נאומים שכן ניתן לראותו בכמה סגנונות שונים, כמו פודיום מפרספקס ועוד. כאמור, הפודיום הינו דוכן קלאסי אשר מכסה את רגלי הנואם וכן מראה לקהל את חלקו העליון בלבד. פודיום נועד במטרה להעניק לנואם תחושת ביתיות וביטחון ובעקבות זאת להישאר במקום אחד בבמה מבלי לזוז או ללכת יותר מדי ואף חוסך אנרגיה בזמן הנאום עצמו. יחד עם זאת, דוכן זה מאפשר לנואם להניח את ידיו, הטקסטים שהכין מראש ולמעשה יאפשר לו להתמקם בצורה נוחה, ואף ישנם דוכנים מתקדמים אשר מספקים מקום למיקרופון ומחשב. יש לציין כי דוכן הנואמים מסתיר את המחשב או הדפים ובעקבות זאת נראה הנואם מקצועי, ואי אפשר לדעת שהוא מקריא ממחשב או דף. בנוסף, בעת בה אירוע מתוקשר ומצולם איכותו של הדוכן חשובה מאוד שאכן תשפיע על תדמיתו של הנואם גם עבור מי שיצפה בוידאו.

בחירת פודיום עבור הצרכים שלכם

כיום, בשוק ישנם סוגים שונים של דוכני נואמים בשלל עיצובים שונים. הנכם רשאים לבחור אם לקנות או לשכור פודיום מפרספקס, מעץ או ממתכת. חשוב מאוד לדעת אם לקנות או לשכור פודיום, לכן ניתן לומר כי החלטה זו תלויה לפי מידת התדירות והצורך של האירועים והכנסים שהעסק או החברה שלכם מארחים. בעת בה מדובר על כמות גדולה ואף בינונית של כנסים ואירועים מומלץ להשקיע בדוכן ממותג, איכותי ומעוצב אשר ישרת אתכם לזמן רב ואף יעזור לכם להפיץ את המסרים של העסק ולמתג אותו בכל צעד.

מדוע להשקיע מחשבה בפודיום?

אם הנכם בעלי עסק או חברה וכן הנכם מקיימים אירועים וכנסים הכוללים בהם אירוח של מרצים על בסיס קבוע, מומלץ לשקול בחיוב עבור רכישה של פודיום אשר ילווה אתכם בטווח הרחוק. למעשה, דוכן זה יכול לדבר בשם החברה שלכם ולסייע למתג אתכם ואף להגדיל את מספר הלקוחות. לכן פודיום ממותג ומעוצב בעל לוגו של החברה שלכם לעיתים קרובות יתפוס את תשומת ליבם של האורחים בכנס אך גם עבור הדוברים שבו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן