Muller מציגה שני טעמי חמאה חדשים לבישול, אפיה, טיגון וסתם ככה על לחמנייה

לכבוד חג השבועות Muller משיקה את טעמי החמאה החדשים מסדרת Golden Butter, מותג הנחשב למוביל במדינות אירופה, בשני טעמים חדשים – ממרח חמאה צהובה מלוחה וממרח חמאה צהובה בטעם שום.

"Muller", המייצרת מוצרי חלב איכותיים וללא חומרים משמרים, מרחיבה את מגוון החמאה בישראל ומשיקה את Muller Golden Butter – חמאה צהובה עשירה המשווקת בשני טעמים חדשים – חמאה צהובה עם מלח וחמאה צהובה בטעם שום.

חמאת הפרימיום Muller Golden Butter מאופיינת בטעם עשיר. כמו כל מוצרי Muller, גם Muller Golden Butter מיוצרת ללא חומרים משמרים. החמאה החדשה של Muller נכנסת לסגמנט החמאה ב"גוש" שמיועד בעיקר למטרות בישול ואפיה.

צילום: יח"צ טרה

החמאה החדשה, Muller Golden Butter, הינה תוספת לחמאה המוכרת של Muller, במטרה לשפר כל מנה, להקפיץ ולשדרג את טעמיה. במיוחד לחג השבועות ולכבוד המנות החלביות המאפיינות את חג זה החל, פשטידה, מפסטה, לחם שום, חביתה, כריכים וכד'.

ניתן להשיג את חמאת Muller Golden Butter עם מלח ובטעם שום באריזות של 200 גרם בכל רשתות השיווק. המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.

ב- Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות על ידי שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

המחלבה תמיד ממשיכה ומחפשת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שאנו מקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של חלב איכותי בשילוב הטכנולוגיות המתפתחות בעולם.

תערוכת צילומים חדשה : בעלי מלאכה יהודים ב'שאיין' צפת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן